Citro?ɬ´n blogt om zijn C-crosser te marketen (marketieren, marketingen, alleej, reclam voor te maken).
K ben effe gaan kijken, en k moet zeggen, urgh!
Als je wil bloggen, zorg dan voor passie waarover je schrijft. Kietel mensen om te commenten, be your own hype.
Ik volg al een hele tijd de Desmo-blog en daar zit die passie wel. Daar merk je het vuur. De Desmo-blog is geen reclame-truukje, maar een puur bindmiddel tussen fan en fabrikant. Natuurlijk kan je een Ducatisti niet vergelijken met een Citroen-rijder…
Hmm, zouden ze daar bij Citro?ɬ´n de boel nog iets droger kunnen maken?
ELA, wij emme wel just ne Citro?ɬ´n eh… 🙂
I know, ma leest mijnen blog vanavond voor meer info.
k heb t wa gevolgd, k snap u beslissing wel hoor zenne whack…
Ma met de C2 blijft ge in een standaard klasse.
Die C-Crosser willen ze keihard hypen, en zo gaat da niet lukken.
Imho is een blog en alles wat er mee te maken heeft iets dat groeit, en ni plots er is als reclamemiddel.
Ma al die posts zijn oninteressant, onsamenhangend en meestal alleen maar gezet omdat er ‘speciale nieuwe foto’s in walpaper formaat’ zijn.
Ze lijken ook bijna letterlijk vertaald uit het frans, zo stroef.
Vandaar dat ik mij afvroeg of de boel nog iets droger kon 😉